breadcrumbs_revolution_theme

Гарантія та сервісне обслуговування

 

На які товари надається гарантія?

У нашому магазині на товари надається гарантія, що підтверджує зобов’язання щодо відсутності в товарі заводських дефектів. Гарантія надається на строк від 2-х тижнів до 24 місяців залежно від сервісної політики виробника. Строк дії гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті. Зверніть увагу, що ми зробили безпрецедентний крок і збільшили гарантійний термін багатьох товарів у 2 рази! Підтвердженням гарантійного зобов’язання є гарантійний талон виробника. Будь ласка, перевіряйте комплектність та відсутність дефектів товару при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або посібником з його експлуатації).


Куди звертатися за гарантійним обслуговуванням?

Гарантійним обслуговуванням займаються сервісні центри, авторизовані виробниками. Адреси і телефони сервісних центрів Ви можете знайти на гарантійному талоні. Право на безкоштовне гарантійне обслуговування дає гарантійний талон, де вказуються:

·         модель

·         серійний номер

·         гарантійний строк

·         дата продажу товару

Будь ласка, зберігайте його протягом всього терміну експлуатації.


Я можу поміняти чи повернути товар?

Так, Ви можете поміняти чи повернути товар протягом 14 днів після придбання. Це право гарантує Вам «Закон про захист прав споживачів».

Щоб використати цю можливість, будь ласка, переконайтесь, що:

·         товар не був у використанні та не має слідів експлуатації: подряпин, потертостей, відколів і т.д.

·         товар повністю укомплектований без порушень цілісності упаковки

·         збережені всі ярлики та заводське маркування

·         збережено розрахунковий документ (чек)

Якщо товар не працює, обмін чи повернення товару відбувається лише за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, що умови експлуатації не порушені.


Де і як можна здійснити  обмін чи повернення?

Поміняти чи повернути товар можна у нашому сервісному відділі за адресою: м. Київ, вул. Бориславська, 51, з понеділка по п’ятницю, з 9-00 до 18-00, телефон: (044) 595-54-50. При поверненні товару потрібно мати при собі паспорт. Ми віддамо гроші у день повернення товару або, у разі відсутності грошей у касі, не пізніше ніж за 3 дні. Якщо ви живете не в Києві, можете відправити товар назад через службу доставки. Якщо товар зберіг належний товарний вигляд та упаковку, ми поміняємо його Вам або повернемо гроші. Обмін і повернення товарів належної якості здійснюється за наш рахунок протягом 14 днів з дня продажу за умови збереження товарного вигляду придбаного обладнання, упаковки та наявності документів, що підтверджують факт покупки.

ВАЖЛИВО! 
Пересилка товару на ремонт здійснюється за рахунок нашої компанії. Якщо раптом, після діагностики сервісним центром, буде встановлено, що це не гарантійний випадок, покупець зобов’язаний оплатити доставку в обидва боки. Платний ремонт здійснюється лише після підтвердження з боку покупця та його оплати.

Для ремонту, повернення чи обміну потрібно вислати товар на вказане нижче відділення: 
Нова Пошта, Відділення № 203:, просп. Відрадний, 6/1

УВАГА! 
Шановні покупці!
Просимо Вас відправляти товар лише на вказану вище адресу.
Одержувач - ТОВ "ОЛСТОР" (інтернет-магазин)

Будьте уважні при заповненні полів «Одержувач» та «Адреса». Якщо Ви неправильно вкажете назву організації чи адресу одержувач, ми не зможемо оперативно забрати Ваш товар.

При обміні:
В упаковку обов’язково вкласти чек, гарантійний талон (для підтвердження, що Ви придбали товар у нашому магазині), а також вказати на окремому аркуші:

Прізвище Ім’я та по-батькові, місто, контактний номер телефону та причину повернення (обміну)

При поверненні:
В упаковку обов’язково покласти чек, гарантійний талон (для підтвердження, що Ви придбали товар у нашому магазині), а також заповнити заяву – 
завантажити

Товар повинен бути в такому ж вигляді і в такій же комплектації, як при купівлі.

УВАГА!
Після відправлення товару необхідно обов’язково передзвонити за телефоном:  (068) 35-911-05 і повідомити номер декларації. Коли ми отримаємо товар, з Вами зв’яжеться наш менеджер та повідомить, як отримати гроші за повернений товар!

При відправленні на ремонт:
В упаковку потрібно обов’язково вкласти гарантійний талон, а також вказати на окремому аркуші:

Прізвище Ім’я та по-батькові, місто, контактний номер телефону та причину повернення (обміну)

УВАГА!
При відправленні товару перевізником "Нова Пошта" 
НЕ СТАВИТИ відмітку навпроти графи "Зворотня доставка"
Після відправлення товару необхідно передзвонити за телефоном: (068) 35-911-05  і повідомити номер декларації. 

Сервісний центр не може відремонтувати мій товар в гарантійний період

Якщо товар, який Ви у нас купили, в гарантійний період вийшов з ладу за виною виробника і його неможливо відремонтувати в авторизованому сервісному центрі, ми поміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші. Для цього, будь ласка, надайте нам:

·         Товар в повній комплектації.

·         Гарантійний документ.

·         Документ, що підтверджує оплату.

·         Висновок сервісного центра з відміткою про те, що товар має «суттєвий недолік».


В яких випадках гарантія не надається?

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті, якщо:

·         порушено цілісність гарантійних пломб

·         є механічні чи інші пошкодження, які виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупців чи третіх осіб

·         порушені правила використання, описані в експлуатаційних документах

·         було здійснено несанкціонований розбір, ремонт чи змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію чи схему товару

·         неправильно заповнений гарантійний талон

·        серійний чи IMEI номер, що знаходиться в пам’яті пристрою, змінено, стерто або його не можливо встановити


Гарантійні зобов’язання не поширюються на такі несправності:

·         природне зношення чи вичерпання ресурсу

·         випадкові пошкодження, спричинені клієнтом, чи пошкодження, які виникли внаслідок необережного поводження чи використання (вплив рідин, запилення, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо)

·         пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ)

·         пошкодження, викликані аварійним підвищенням чи зниженням напруги в електромережі чи неправильним підключенням до електромережі

·         пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли внаслідок з’єднання та підключення товару до інших виробів